Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Pobierz formularz reklamacji

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Prosimy również o poinformowanie nas o reklamowaniu towaru.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PREMIUM KAROL ŚWISTAK
Trakt Brzeski 110c
05-070 Sulejówek

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PREMIUM KAROL ŚWISTAK
Trakt Brzeski 110c
05-070 Sulejówek

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pobierz oświadczenie zwrotu towaru


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl