
Reklamacje i zwroty
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Pobierz formularz reklamacji
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Prosimy również o poinformowanie nas o reklamowaniu towaru.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PREMIUM KAROL ŚWISTAK
Trakt Brzeski 110c
05-070 Sulejówek
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PREMIUM KAROL ŚWISTAK
Trakt Brzeski 110c
05-070 Sulejówek
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Pobierz oświadczenie zwrotu towaru